> Administracja & Zasoby ludzkie > Kraków

Customer Care Specialist with Russian w Kraków, Małopolskie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Responsibilities Central contact person for our international customers for all issues concerning the use of our TRANSPOREON platform Independent gathering and analysis of fault and problem reports incoming by telephone or e-mail, independent troubleshooting Preparation of expense analyses for the desired customer requests in close collaboration with our development teams and the IT infrastructure Preparation of offers and management of the conclusion of contracts for service provisions, e.g. system expansions Qualifications You are an open-minded, communicative team player who enjoys dealing with people You enjoy figuring out complex logistics processes and software and working with them on a daily basis You have practical experience in (telephonic) customer support and excellent IT skills (MS Office Excel and Outlook) You excel thanks to a quick grasp of technology, an affinity for IT and a high level of initiative Excellent Polish, English and Russian skills Your profile is completed by a reliable, customer-oriented and structured approach to work CV Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Customer Care Specialist with Russian
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMałopolskie
Miasto:Kraków
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: